دلگیرم


*دوسسسسسسسسسسسست دارم تکیه کلام تو بود... من بی جهت به آن تکیه داده بودم*

 

 

دلم میگه دلگیرم وقتی فک می کنم بهش حق میدم


نه خانواده نه عشقی پـَـــ از سیگارای بابا کش میرم


دوباره اجاره صابخونه بابا و صورت عرق کرده


مادرم میگه عیبی نداره یارانه ها هدفمنده...

بده حالم گیج میره سر مرو گمونم سر کشیدم اینبار ریق رحمتو...

:( :( :(


*این روزام میگذره, ولی انگار ما این روزا نمی گذریم*



نظرات شما عزیزان:

الهه ... نمکدون
ساعت23:55---16 ارديبهشت 1392


آنچه که اسمش تنهاييست ، فقط نبودن توست نه نبود ديگران …


farnazzz
ساعت1:14---12 ارديبهشت 1392
هر چی هر روز 1 سری بزن دلمون واسه داداشه کلمون نتنگه پس ایول بابا مایه داری شغل زیاد داری خخ موفق باشی ایشالا بوسسس

الهه ... نمکدون
ساعت23:39---24 فروردين 1392
خیلی هستن کسایی که میتونن اسمت رو صدا کنن،

اما…

کم هستن کسایی که وقتی اسمت رو میگن لذت میبری

و با تمام وجود در جوابشون دوست داری بگی ......




جـــــــــــــــــانم



neda
ساعت19:16---24 فروردين 1392
زنـدگــی •••



عشــق •••



دوستــ داشتــن •••



عـادتــ کــردن •••



رفتــن •••



آمــدن •••



امــا چیــزی کـه / سـاده نیستـــ ,



[-بـاور] ایـن سـاده بـودنهـاستـــ • • •


hedye
ساعت2:00---23 فروردين 1392
سلام عزیزم وب قشنگی داری به منم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 23 فروردين 1392برچسب:, 1:15 |- f@rzin -|

ϰ-†нêmê§